در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی مطرح گردید؛

استاندار آذربایجان غربی: آرامش بازار در گرو تشدید بازرسی و نظارت هاست

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۴۲۸۰
استاندار آذربایجان غربی: آرامش بازار در گرو تشدید بازرسی و نظارت هاست
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سودجویی عده ای خاص برای برهم زدن بازار و آرامش روانی مردم از قبل افزایش خودسرانه قیمت ها، تشدید بازرسی و نظارت ها را خواستار شد و گفت: مردم انتظار دارند تا متولیان امر با نظارت بیشتر مانع افزایش خودسرانه قیمت ها و نیز نرخ های متفاوت و دادخواهی شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل سالن شهید سلیمانی استانداری ترتیب یافت، به جولان دلال ها و محتکرین در روزهای سخت اقتصادی اشاره کرد و افزود: این افراد با سودجویی از طریق شایعه سازی و نیز دلالی در وهله اول آرامش بازار را به هم می زنند و در وهله بعدی دسترنج کشاورزان و تولیدکنندگان را به کمترین نرخ چپاول می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با محتکرین و کم فروشی تصریح کرد: تقویت سامانه های نظارتی و نیز حذف واسطه گری از عوامل ایجاد آرامش در بازار است.

شهریاری با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های اصلی زنجیره مرغ کشور محسوب می شود افزود: در روزهای آتی بازار مرغ استان بواسطه تزریق نهاده های دامی و نیز متعادل سازی قیمت ها در مقایسه با استان های همجوار به تثبیت می رسد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه ایجاد اشتغال را جدی ترین چشمه تولید امید عنوان کرد و گفت:  بر اساس گزارش وزارت صمت، استان با احیای ۱۰۵ واحد صنعتی راکد و بازگرداندن بیش از یکهزار شغل در سال گذشته رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما