کیفیت آب شرب خوی کاملا مورد تایید است

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۵۷۹۲
​معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی عنوان کرد کرد: کیفیت آب شرب و بهداشت شهرستان خوی کاملا مورد تایید مراکز بهداشتی است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت: کیفیت آب شرب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  توسط آزمایشگاه آب که دارای بخشهای میکروبی و شیمیایی است به صورت منظم و روزانه  مورد پایش قرار می گیرد و این مرکز دارای نیروی های متخصص است و بعنوان آزمایشگاه مرجع  علاوه بر شهرستان خوی آزمایش های میکروبی و شیمیایی شهرها و روستاهای شمال استان را انجام می دهد.

وی افزود: مطابق دستور العمل وزارت بهداشت در تمام شهرستان میزان کلر ورودی به آب در شهرستان رویPPM 0.8 تنظیم شده است، همچنین روزانه کلرسنجی مشترک با نظارت دانشکده علوم پزشکی  در سطح شهرستان انجام می شود که رقم بسیار مطلوبی (100 درصد) است.

اصغرنژاد با بیان اینکه آب شرب دورترین نقاط شهرستان خوی نیز مورد سنجش قرار می گیرد، تاکید کرد:  آزمایشگاه آب شرکت با جدیت همکاران در راستای ارائه محصول خروجی که همان آب شرب با کیفیت است تمامی تلاش خود را به کار بسته است .

نظر شما