استاندار در حاشیه افتتاح پروژه های شبکه بهداشت و درمان ماکو عنوان کرد؛

زیرساخت های درمانی شکل گرفته در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی قابل تحسین است

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۳
زیرساخت های درمانی شکل گرفته در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی قابل تحسین است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهره برداری از نزدیک به ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان،گفت: زیرساخت های درمانی شکل گرفته در حوزه بهداشت و درمان اعم از احداث بیمارستان و خانه های بهداشت قابل تحسین است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در حاشیه افتتاح ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو با قدردانی از تلاشهای کادر درمان در مبارزه با کرونا، بهره مندی از امکانات درمانی مجهز را راهکاری موثر در قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و افزود: در چند سال اخیر دستاوردهای خوبی در تامین نیازهای درمانی استان صورت گرفته و باعث شده تا امروز مشکل خاصی در مقابله با کرونا متوجه استان نباشد.

وی با تاکید بر اینکه عبور از وضعیت قرمز استان در کرونا منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اهتمام مدیران در نظارت است گفت: انتظار می رود با رعایت این سه مورد بتوانیم پاسدار تلاشهای مدافعان سلامت باشیم و با قطع زنجیره انتقال شرایط مساعدی را فراهم سازیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مطلوب مردم ماکو در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تصریح کرد: تداوم این روند بسیار سخت است و از مردم خواهش می کنیم از برگزاری تجمع های غیرضروری اعم از مجلس ترحیم و عروسی پرهیز کنند تا این وضعیت مناسب پایدار باشد.

با حضور استاندار آذربایجان غربی ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو از جمله کلینیک تخصصی، مرکز دیالیز، آی سی یو و ساختمان شبکه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز