وصول بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال مطالبه بانکی در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۷۴۸۹
وصول بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال مطالبه بانکی در آذربایجان‌غربی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی از وصول بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال مطالبه بانکی در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،امیر جوان‌کیا مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت: ۳۱۶ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال که بخشی از مطالبه بانک‌ها در استان بوده توسط دوایر اجرایی این نهاد، وصول شده‌است.

جوان‌کیا افزود: این رقم در زمان مشابه سال گذشته ۵۳۹ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال بود که کاهش ۴۱ درصدی مطالبه‌ها را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد شرکت‌های ثبت شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۵۶۳ شرکت طی امسال در استان ثبت شده که این رقم با رشد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

این مسئول در خصوص شرکت‌های منحل شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی نیز اظهار کرد: طی سال جاری ۵۵ شرکت منحل شده در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۲ شرکت بود.

جوان‌کیا ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۲۸۹ پرونده بانکی از جمله چک بلامحل و برگشتی برای رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۵۵۱ فقره بود که با این آمار کاهش ۱۰.۳ درصدی را طی این مدت نشان می‌دهد.

جوان کیا بیان کرد: وصول مطالبات معوقه دفاع از حقوق بیت المال است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود.

نظر شما