معاون وزیر بهداشت در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان آذربایجان غربی وعده داد؛

بخشی از اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان استان تامین می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۰۲۲
بخشی از اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان استان تامین می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از مجموع ۱۳ پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد گفت: امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و تجهیرات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ سید کامل تقوی نژاد در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان با قدردانی از تلاشهای انجام گرفته در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی گفت: استان از وضعیت مناسبی برخودار است. برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تامین زیرساخت های درمانی و بهداشتی، برای تامین نیروهای مورد نیاز پروژه های جدید آمادگی داریم.

تقوی نژاد با اشاره به معوقات کادر بهداشت درمان از وزارت بهداشت در استان گفت: عمده دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی کشور از این مسئله رنج می برند.

وی در ادامه برای تامین بخشی از معوقات کادر بهداشت و درمان، تجهیزات بیمارستانی، افزایش سهمیه استخدامی قول مساعد داد.

معاون وزیر بهداشت بیمارستان جامع زنان ارومیه را از جمله پروژه های فاخر کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مطابق استانداردهای جهانی است که به خوبی و در زمانی ویژه ساخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز