استاندار آذربایجان غربی

پرداخت معوقات پزشکان، پرستاران و کادر درمان آذربایجان غربی از مطالبات جدی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۰۳۵
پرداخت معوقات پزشکان، پرستاران و کادر درمان آذربایجان غربی از مطالبات جدی است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توانمندی های ویژه نیروی انسانی شاغل در بخش بهداشت و درمان استان، پرداخت معوقات و مطالبات آنان را از دغدغه های جدی برشمرد و گفت: انتظار داریم تا وزارت بهداشت برای حل این مشکل نگاه ویژه ای به استان داشته باشد و ایثار خانواده بهداشت و درمان در مدیریت کرونا تاریخ ساز است.

به گزارش  برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان که با حضور معاون و مدیران کل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در استانداری برگزار شد ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در ایجاد زیرساخت های بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بخش عمده این زیرساخت ها از جمله ایجاد بیش از یکهزار تخت بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید تامین شد، حاصل درایت و مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان های جدید الاحداث و نیز پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بهداشت از مطالبات اساسی است که می طلبد وزارت بهداشت با تامین اعتبار لازم بخش عمده ای از آن را جبران نماید.
 
شهریاری تصریح کرد: پروژه های بیمارستانی خوبی در نقاط مختلف استان در دست اجراست که برخی از آنها در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بخش عقب ماندگی های استان در حوزه بهداشت و درمان با افتتاح پروژه های در دست اجرا جبران می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز