افزایش فرهنگسراهای ارومیه به ۱۲ مورد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۱۹۶۷
افزایش فرهنگسراهای ارومیه به ۱۲ مورد
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه : تعداد فرهنگسراهای شهرداری ارومیه به ۱۲ فرهنگسرا افزایش می یابد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تعداد فرهنگسراهای شهرداری ارومیه به ۱۲ فرهنگسرا افزایش می یابد.

ناصر رکاب گفت : در حال حاضر ۱۰ فرهنگسرا در ۱۰ نقطه از شهر ارومیه فعال بوده و با افتتاح ۲ فرهنگسرای دیگر، تعداد فرهنگسراهای شهرداری در مجموع به ۱۲ فرهنگسرا افزایش می یبابد.

وی مجموع فضای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه را ۲۲۰۰۰ مترمربع شامل فرهنگسراهای ده‌گانه و استخر و باشگاه ورزشی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در دستور کار سازمان قرار دارد.

رکاب با بیان اینکه ۲ فرهنگسرا در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد، اظهار کرد: برابر موافقت شهردار ارومیه، طرح ایجاد فرهنگسراهای تخصصی با مشارکت بخش خصوصی نیز در مرحله امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی برای عملیاتی نمودن موضوع قرار دارد.

وی مقوله نمود فرهنگی را یکی از مهمترین اهداف نظام توانمند جمهوری اسلامی مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: رسالت و ماموریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در راستای ایفای نقش موثر در زمینه نمود فرهنگی و ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اپیدمی بیماری کرونا و ضرورت اتخاذ تدابیر و تمهیدات ارزنده برای اجرای وظایف و رسالت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمان در شرایط حاضر همچنین عدم اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری به دلیل ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی افزود: بازنگری و تغییر در کم و کیف برنامه‌های تدوین شده با لحاظ نیازها و اولویت‌ها و ضرورت‌های دوران شیوع کرونا یکی از اولین اقداماتی بود که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود:  توانمندسازی سازمان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تدوین برنامه‌های حمایتی برای کمک به اقشار و مناطق محروم و کم‌برخوردار جامعه، همیاری و تعامل و همکاری‌های اثربخش با ادارات، نهادها و سازمان‌ها در چارچوب برنامه‌های مدون ابلاغ شده از سوی شهردار ارومیه در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در مناطق کم‌برخوردار بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این زمینه است.

رکاب گفت:  خدمات آموزشی با محوریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اعم از توانمندسازی سازمان‌های مردم‌ نهاد در فرهنگسراها به صورت رایگان ارائه می  شود و در کنار این موضوع با برنامه‌ریزی دقیق در معاونت اجتماعی سازمان، آموزش‌های مجازی هم با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی مجازی در حال اجراء است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد:  افزون بر این اولین یادواره شهدای تیرماه به صورت مجازی به عنوان یک کار فاخر فرهنگی از سوی سازمان در بستر شبکه‌های اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز