امروز رخ داد؛

دیدار استاندار آذربایجان غربی با وزیر جهاد کشاورزی

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۲۴۸۸
دیدار استاندار آذربایجان غربی با وزیر جهاد کشاورزی
استاندار آذربایجان غربی به منظور حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی از جمله تامین نهاده های دامی، الگوی کشت مناسب، خرید تضمینی محصولات و آبیاری تحت فشار با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در دیدار با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان آخرین وضعیت کشت محصولات کشاورزی و ظرفیت های ویژه استان در زنجیره تولید مرغ، بر ضرورت تامین نهادهای دامی برای صنعت مرغداری استان به عنوان یکی از زنجیره های مهم کشور تاکید کرد و گفت: ضرورت تامین نهاده های دامی و کمک به شکوفایی صنعت مرغداری می تواند ضمن تامین سبد غذایی مردم با قیمت مناسب، موجب جهش تولید و رونق اشتغال شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در کشت محصولات کشاورزی، تصریح کرد: برای بهره وری درست از این ظرفیت های انسانی و طبیعی لازم است تا با کمک وزارت جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات این وزارتخانه تلاش هدفمند و برنامه محوری برای الگوی کشت مناسب در این استان صورت گیرد.

شهریاری پایه توسعه استان را کشاورزی عنوان کرد و گفت: تکمیل شبکه اصلی و فرعی پایین دست سد کرم آباد پلدشت،چایپاره و پیرانشهر علاوه بر اینکه به شکوفایی کشاورزی و اشتغال زایی می انجامد، بسترهای استفاده بهینه از منابع آبی را نیز مهیا می کند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: اختصاص اعتبار ویژه برای آبیاری تحت فشار برای استفاده بهینه از منابع آبی یکی از ضروریات توسعه بخش کشاورزی استان است.

محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه یکی از راهکارهای تامین منابع مالی برای شکوفایی استان بویژه در بخش کشاورزی، تعیین تکلیف اموال مازاد سازمان جهاد کشاورزی است از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا در این رابطه مساعدت لازم را داشته باشد.

توجه به نیازهای کارکنان جهاد کشاورزی استان، خرید تضمینی برخی محصولات و ... از دیگر محورهای گفتگوی امروز شهریاری با وزیر جهاد کشاورزی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز