مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:

افتخار آفرینی جهاد دانشگاهی با اعتماد و تکیه بر توان نیروهای جوان در سطح آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳۹
افتخار آفرینی جهاد دانشگاهی با اعتماد و تکیه بر توان نیروهای جوان در سطح آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: تربیت نیروی جوان و متعهد یکی از شاخصه های مهم و انقلابی جهاد دانشگاهی است‌.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، دکتر عزیز سهندی با تبریک 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تربیت نیروی جوان و متعهد یکی از شاخصه های مهم و انقلابی جهاد دانشگاهی است‌، افزود: این نهاد انقلابی با اعتماد و تکیه بر توان نیروهای جوان خود در دهه‌های اخیر در سطح کشور افتخار آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مهم ترین ارگان های ایجاد اشتغال و مشاغل جدید، تحقیق بنیادی درمشاغل و به روز کردن بازده مشاغل نقش اساسی دارد،افزود: اهتمام جهاد دانشگاهی در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با افزایش روحیه جهادی و همچنین افزایش اگاهی و سطح جامعه بعنوان یکی از آرمان های امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب ، ستوذنی است.

دکتر سهندی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان و کشور در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی به موفقیتهای فراوانی دست یافته است، اظهار کرد: اولویت جهاد دانشگاهی باید برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز جامعه و همچنین فراهم کردن زیرساخت های بنیادی در راستای رشد علمی جامعه باشد.

دکتر سهندی با اشاره به فعالیتهای این نهاد انقلابی خاطر نشان کرد: گستردگی فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه های فرهنگی، علوم متعدد، آموزشی، پژوهش و تحقیقات، اشتغال، فناوری های نوین موجب تمایز این ارگان با سایر نهادها و دستگاهها شده است.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل سازنده جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با کمیته امداد که هر دوی این نهاد ها به فرمان امام راحل بنیان گذاری شده اند، گفت: کمیته امداد و جهاد دانشگاهی در راستای خدمات رسانی متعدد به مددجویان استان تعامل و همکاری مستمری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز