ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی از مرز سه هزار میلیارد ریال گذشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۴۹۷۲
ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی از مرز سه هزار میلیارد ریال گذشت
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی هفته گذشته در استان بیش از سه هزار و ۴۷ میلیارد ریال بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۱۱۹ میلیون و ۶۵۸ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان، گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی هفته گذشته در استان بیش از سه هزار و ۴۷ میلیارد ریال بود.

وحید جوادی  اظهار داشت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۵۹ هزار و ۴۷۷ واحد افزایش به یک میلیون و ۹۰۱ هزار و ۱۴۷ واحد رسید.

 مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۹۶۲ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۹ هزار و ۵۱۸ واحد رسید.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۷۸ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "سرمایه" و "دانش" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۳۸ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این شرکت تامین اجتماعی با ۶ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز