۱۱۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی کد بهداشتی دریافت کرده اند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۰
۱۱۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی کد بهداشتی دریافت کرده اند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی : ۱۱۰هزار واحد صنفی در استان کد بهداشتی دریافت کرده اند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، انتظار مهدی در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد،افزود: از ۱۴۶هزار واحد صنفی فعال در استان تاکنون ۱۱۰هزار واحد کد بهداشتی دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ پروتکل بهداشتی برای واحد های صنفی دراستان ابلاغ شده است، تصریح کرد: دریافت کدبهداشتی به معنی تعهد به رعایت پروتکل های بهداشتی  بوده و با واحدهای متخلف برخورد می شود.
انتظار مهدی خاطرنشان کرد: اکیپ های در سطح استان در حال نظارت از واحدهای تولیدی وصنفی بوده و اگر واحدی پروتکل ها را رعایت نکند آن واحد پلمب می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درخصوص آخرین آمار برخورد با موارد متخلف نیز یاد آور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۶۴۲ مکان عمومی، ۲۸۳۸ واحد توزیع غذا، ۳شعبه بانک و ۳۳۳ واحد صنعتی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی تنها راه درمان و کاهش ابتلا به کرونا است، اظهار کرد: اگر مردم ۹۰درصد ماسک استفاده کنند می توان به روزهای اول شیوع کرونا دراستان رسید و موارد ابتلا و فوتی را کاهش داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز