رئیس کل دادگستری استان:

احیای واحدهای راکد تولیدی آذربایجان غربی در اولویت است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۳
احیای واحدهای راکد تولیدی آذربایجان غربی در اولویت است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد تولیدی استان اولویت کاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان در جلسه پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی استان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری جلسات پیگیری اقتصاد مقاومتی ، احیای واحدهای راکد تولیدی استان بدون فشار به بانک ها و واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال هدف دیگر این ستاد است، تصریح کرد: دادگستری استان برای احیای واحدهای راکد تولیدی نظارت های سخت گیرانه را اعمال کرده تا از قرار دادهای سوری یا غیر کارشناسی که فقط بیت المال را هدر می دهند، جلوگیری کند.
گروسی با تاکید بر اینکه واحد های تولیدی باید برای حل مشکلات برنامه های دقیق و کاربردی داشته باشند، اظهار کرد: با داشتن برنامه کاربردی و عملیاتی ، بانک ها و ستاد اقتصاد مقاومتی استان می تواند نظارت دقیق بر موفق بودن طرح ها داشته باشند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص وضعیت گروه تولیدی فولاد ارومیه نیز یاد آور شد: وصعیت این گروه بسیار پیچیده و شبیه یک کلاف سردرگم است که عدم وجود برنامه عملیاتی نتیجه ای جز تعطیلی کار خانه های و بیکاری کارگران این واحد ها نداشته است.
گروسی خاطر نشان کرد: فرصت سوزی و نبود برنامه نقطه ضعف اصلی گروه تولیدی فولاد ارومیه است که باعث بدهی های فراوان این واحدها شده و برای حل آن باید تیم کارشناسی ومجرب اقتصادی وارد عمل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز