اجرای دومین رزمایش کمک‌های مومنانه در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰۷
اجرای دومین رزمایش کمک‌های مومنانه در آذربایجان غربی
سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای دومین رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.

یوسف شاکر سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، دومین رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

شاکر افزود: دومین رزمایش کمک مومنانه در سه نوبت متوالی با همراهی مردم نوع‌دوست، خیران، دستگاه‌های اجرایی به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، کمیته امداد، بهزیستی و ... اجرا می‌شود.

این مسئول  با اظهار اینکه نوبت نخست کمک‌های مومنانه از عید قربان آغاز شده و تا عید سعید غدیرخم نیز تدام خواهد داشت، گفت: نوبت دوم در دهه نخست ماه محرم، نوبت سوم نیز دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه این رزمایش در سه مقطع زمانی ۱۰ روزه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد، برای مشارکت آحاد مردم ابرازامیدواری کرد.

شاکر ضمن ابراز خشنودی از اینکه با حرکت‌هایی از این نوع، روح اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در جامعه بیش از پیش نهادینه می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت‌های مردمی و نهاد‌های انقلابی را در این سری رویداد‌ها به وفور شاهد هستیم.

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی است، مورد توصیه دین مبین اسلام است، اظهار کرد: بنابراین با قدم گذاشتن در این وادی در واقع به تکلیف دینی خود نیز عمل کرده‌ایم.

شاکر با ابراز تاسف از اینکه در دوران شیوع کرونا برخی مشاغل دچار آسیب شدند و حتی عده‌ای نیز شغل خود را از دست دادند، گفت: بنابراین تا وقتی که شرایط عادی نشده است باید همواره یار و یاور یکدیگر باشیم.

نظر شما