شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب در راستای اجرای عدالت اجتماعی

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۱۳۷۷
شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب در راستای  اجرای عدالت اجتماعی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در این شهرستان و برخورد با متخلفان در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در روستاهای این شهرستان از ابتدای سال تشکیل شده است. افزود: بنا به گزارش شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی، از ابتدای سال جاری تاکنون 25 فقره انشعاب غیرمجاز در روستا ها شناسایی و قطع شده است.

وی از تداوم طرح قطع انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز، بخشی از مشکل کم آبی مرتفع می‌شود. 

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی و افت کیفیت آن معضلی جدی برای نسل های آینده است و اگر در این خصوص تدبیر نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد. 

وی یادآور شد: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت به میزان مصرف بیش از حد آب در سطح روستاهای  شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف آب شرب در سطح روستاهای خوی به نسبت جمعیت بیش از حد مجاز است .

سلطانی  از عموم اهالی روستایی شهرستان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس 122 مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

مدیرعامل شرکت از معرفی 10 فقره از انشعابات غیر مجاز به مراجع قضایی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 فقره انشعاب با اخذ جریمه تبدیل به مجاز شده اند و مابقی در حال رسیدگی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز