مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی :

پویش جان آب در خطر است توسط آبفای خوی اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۲۸۱۵
پویش جان آب در خطر است توسط آبفای خوی  اجرا می شود
عده ای از مردم هنوز خطر کم آبی را جدی نگرفته اند و همچنان با جان آب بازی می کنند؛ یعنی مدیریت مصرف ندارند و برای تمیز کردن همه چیز ابتدا سراغ آب می روند و بی رویه از آن سوء استفاده می کنند.

به گزارش برنا مجید خلخالی اظهار داشت : برای این منظور شرکت آب و فاضلاب خوی جهت نشان دادن حساسیت موضوع کم آبی ، پویش جان آب در خطر است را برگزار می کند تا با استفاده از روشهای نوین و استفاده از فضای مجازی اهمیت موضوع را نشان دهد .

وی افزود : تامل درباره این نکته که هر چیزی جایگزینی دارد و فقط آب است که جایگیزین ندارد ما را بیشتر به اهمیت موضوع واقف می کند .

خلخالی خاطر نشان کرد :استفاده از آب اگر درست مدیریت نشود خسارتهای غیر قابل جبرانی خواهد زد  میزان آب در جهان ثابت و تعداد انسانها و موجودات زنده روز به روز در حال رشد است . در این میان کلید طلایی کامیابی صرفه جویی است بنابراین باید همه با هم در حفظ جان آب سهیم باشیم .

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به برنامه هایی که اجرا خواهد شد اشاره کرد و گفت : راهپیمائی نمادین با حضور مردم و مسئولین ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، اجرای مسابقه های متنوع از جمله دابسمش برای کودکان از این برنامه هاست .

وی در خاتمه یادآور شد : درست است که برای پویش جان آب در خطر است زمان خاصی نیاز نیست و در طول سال نسبت به این موضوع باید حساس بود لیکن برای اثرپخش بودن پویش از 20 الی 30 مرداد 99 اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز