معاون استاندار آذربایجان غربی:

ایران در میان ده کشور برتر بهبود یافتگان کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۳۳۰۷
ایران در میان ده کشور برتر بهبود یافتگان کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌رو بودن هفته دولت، گفت: اصحاب رسانه معرف اقدامات دولت به ویژه پروژه‌های کشوری در حوزه‌های مختلف همچون احیاء دریاچه ارومیه به مردم باشند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در یازدهمین جلسه ستاد تبلیغات کرونا و تجلیل از برندگان جشنواره پیام رسانان سلامت در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان، با بیان این که خبرنگاری از مشاغل مهم، اساسی و حساس در دنیاست، اظهار داشت: امروزه قدرت در دست رسانه‌هاست و خبرنگاران که ستون رسانه‌ها هستند می‌توانند مسائل را به عموم تبیین کنند، از این رو انتظار می‌رود اصحاب رسانه در همه حال کمک حال مردم و مسئولان در برطرف کردن مشکلات باشند.

وی ضمن قدردانی از رسانه ها و آحاد مختلف مردم در بحث مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تمامی تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی توانسته پابه‌پای کشورهای مدعی قدرت پیش برود تا جایی که در میان ۱۰ کشور برتر دنیا در بحث بهبود یافتگان کرونا قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیماری کرونا تا نیمه نخست خرداد ماه ۹۹ به خوبی توسط مردم و مسئولان مدیریت شد ولی متأسفانه پس از نیمه دوم خرداد به سبب عادی انگاری از سوی مردم و برخی مسئولین با افزایش مبتلایان روبرو شدیم.

وی ضمن اشاره به تقدیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ستاد استانی آذربایجان غربی، یادآور شد: تمامی این اقدامات به واسطه همکاری مردم با مسئولان به دست آمده، همچنین اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و آگاهی عموم نقش بسیار مهمی در این میان داشته اند.

مصطفوی با بیان این که اصحاب رسانه در همه حال کمک حال دولت بوده‌اند، تأکید کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران همچون گذشته در بحث ارائه عملکرد دولت به مردم نقش آفرینی کنند.

وی تشریح کرد: احیاء دریاچه ارومیه جزو اقدامات ملی است که باید از زوایای مختلفی به مردم معرفی شود، احیای این پروژه در حالی اتفاق افتاد که عده‌ای از کارشناسان معتقد بودند بایستی کف دریاچه را با خاک بپوشانند و از خشکی آن اطمینان حاصل کرده بودند ولی دولت‌مردان با عنایت خداوند متعال توانستند به این مشکل فائق آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به در پیش‌رو رو بودن ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر، افزود: وضعیت اعتدال را در پیش خواهیم گرفت به گونه‌ای که علاوه بر مورد توجه بودن سلامت مردم به دنبال برگزاری مراسم‌های عزاداری هستیم.

وی با اشاره به دستورالعمل‌های تدوین شده برای این ایام، اظهار کرد: همگان علاقمند به اهل بیت(ع) و عرض ادب و ارادت به ساحت مقدس‌شان هستیم بنابراین برخی می‌توانند از طریق رسانه‌های جمعی و گروهی مراسم‌ها را دنبال کرده و به عزاداری بپردازند تا سلامتی خود و دیگران را بیشتر از پیش حفظ کنند.

مصطفوی ابراز داشت: بایستی تلاش کنیم در طول ماه‌های محرم و صفر آمار افزایش نیابد چرا که معاندان به دنبال ضربه زدن به دین و نظام اسلامی هستند و عدم رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش آمار مبتلایان خوراک خوبی دست دشمنان خواهد داد.

وی عنوان کرد: انتقاد و انعکاس واقعیت‌ها جزو خواسته‌های مسئولان است و اصحاب رسانه بایستی این دو مورد را مدنظر قرار دهند، انتقاد باید سازنده و در راستای حرکت رو به جلو باشد تا موضوعی از مشکلات مردم برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز