آغاز مرحله ششم رزمایش مواسات و همدلی در تیپ۲۶۴ ارتش سلماس

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰۹
آغاز مرحله ششم رزمایش مواسات و همدلی در تیپ۲۶۴ ارتش سلماس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید جلال جعفری مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۶۴ شهید علی عبدی سلماس گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون ۵ مرحله از رزمایش مواسات برگزار گردیده و این ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه است که توسط کارکنان تیپ ۲۶۴شهید علی عبدی سلماس اجرا می‌شود. مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۶۴ شهید علی عبدی سلماس افزود:در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز ۱۵۰ بسته معیشتی توسط کارکنان این یگان تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد که امیدواریم بتوانیم این رسم خداپسند را ادامه داده تا باعث خشنودی خداوند متعال و بهبود وضعیت نیازمندان را شاهد باشیم. حجت الاسلام سید جلال جعفری گفت: تا به امروز توانسته ایم در مجموع حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کنیم و درصدد هستیم تا این امر نیکو را در روز‌های آتی نیز ادامه دهیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی حجت الاسلام سید جلال جعفری مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۶۴ شهید علی عبدی سلماس گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون ۵ مرحله از رزمایش مواسات برگزار گردیده و این ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه است که توسط کارکنان تیپ ۲۶۴شهید علی عبدی سلماس اجرا می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۶۴ شهید علی عبدی سلماس افزود:در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز ۱۵۰ بسته معیشتی توسط کارکنان این یگان تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد که امیدواریم بتوانیم این رسم خداپسند را ادامه داده تا باعث خشنودی خداوند متعال و بهبود وضعیت نیازمندان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام سید جلال جعفری گفت: تا به امروز توانسته ایم در مجموع حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کنیم و درصدد هستیم تا این امر نیکو را در روز‌های آتی نیز ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز