فرمانده مرزبانی :

هیچ کوله‌بری در مرز‌های آذربایجان‌غربی فعالیت نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۷۶۴۳
هیچ کوله‌بری در مرز‌های آذربایجان‌غربی فعالیت نمی‌کند
فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هیچ کوله‌بری در مرز‌های آذربایجان‌غربی فعالیت نمی‌کند گفت: فقط در پیرانشهر و سردشت، امکان تردد مرزی برای پیله‌وران وجود دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردار یحیی حسین‌خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ کوله‌بری در مرز‌های استان فعالیت نمی‌کند و تنها در پیرانشهر و سردشت، امکان تردد مرزی برای پیله‌وران وجود دارد، گفت: کوله‌بر‌ها زمان و مکان خاصی برای فعالیت دارند و هر ترددکننده مرزی، کوله‌بر محسوب نمی‌شود.

سردار حسین خانی افزود: ترددکنندگان مرزی که دارای اسلحه، نارنجک، بی سیم و اقلام قاچاق هستند، نباید به اسم کوله‌بر در جامعه مطرح شوند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی با سوء استفاده از واژه کوله‌بر بیان کرد: با کسانی که در مرز‌های استان به صورت غیرمجاز تردد می‌کنند، برخورد می‌کنیم و اجازه سوءاستفاده از مرز‌های استان را به هیچ کس نمی‌دهیم.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مناطق ممنوعه مرزی ما تابلو دارند و تردد در این مکان‌ها ممنوع است که این امر استثنا ندارد.

او اضافه کرد: مرزنشینان صاحبان اصلی و یاور ما در حفاظت از مرز‌ها هستند و کسانی که دست به قاچاق کالا در مرز‌ها می‌زنند، از مرزنشینان نیستند.

سردار حسین‌خانی افزود:دشمنان همیشه در کمین انقلاب اسلامی هستند و ما به هیچ عنوان اجازه تحرک به آن‌ها را در مرزهایمان نمی‌دهیم.

او بیان کرد: رسانه‌ها ظرفیت بسیار بزرگی در اطلاع‌رسانی دارند که از این ظرفیت برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان و رسانه‌های معاند بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت و پتانسیل دامداری، دامپروری و کشاورزی در مرز‌های استان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز