۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۹۹۸۲
۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۲۴ پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان در استان، گفت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های عمرانی و اقتصادی می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین دژ ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام محرم و صفر، اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌های مالی و تحریم‌های ظالمانه کارهای عمرانی در سطح استان و کشورمان متوقف نشده است.

وی با بیان این که روند توسعه در استان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: بیش از ۶۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که ارزش اعتباری این تعداد پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رونمایی از طرح کدگذاری عناصر تقسیمات کشوری در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: ۴۷۷۸ عنصر تقسیمات کشوری در استان احصا شده است. این مهم در سال ۹۵ آغاز و ۹۶ بازنگری شده بود که امروز به سرمنزل مقصود می‌رسد.

وی با اشاره به شرایط کشورمان، تأکید کرد: در طول چهار دهه گذشته به دنبال خودکفایی و استقلال بوده‌ایم و این مهم نیز هزینه‌هایی به دنبال دارد که بایستی با وحدت و همدلی خود در کنار یکدیگر برای رسیدن به این موضوع بجنگیم.

مصطفوی عنوان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود بحث فرهنگ‌سازی را در همه حال مدنظر قرار دهند. ایستادگی در مقابل بیماری کرونا و از خود گذشتگی‌های این روزها همچون هشت سال دفاع مقدس به یاد ماندنی و شیرین است.

همچنین وی جمهوری اسلامی ایران را جزو ۱۰ کشور برتر در زمینه بهبود بیماران مبتلا به کرونا عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز