۲۷۲ میلیارد ریال طرح عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۰۴۸۶
۲۷۲ میلیارد ریال طرح عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید
۱۶ طرح عمرانی، مخابراتی و گازرسانی با ۲۷۲ میلیارد ریال هزینه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت در تکاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری تکاب گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح مختلف در هفته جاری نشانه تلاش دولت و مسوولان استان برای امیدبخشی به مردم در شرایط دشوار اقتصادی است.

نادر صادقی افزود: در هفته دولت امسال، ۴۵۹ طرح عمرانی با هشت‌هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح و ۵۶ طرح عمرانی نیز با یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف آذربایجان غربی کلنگ‌زنی شده که بیانگر عزم جدی مسوولان و تدبیر استاندار برای توسعه استان به‌شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران، آذربایجان‌غربی برای دومین سال پیاپی رتبه نخست فضای کسب و کار در کشور را به خود اختصاص داده است، اظهارداشت: در هفته دولت امسال ۱۰۹ پروژه اقتصادی با ۵هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهر‌های استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

صادقی با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف توسعه‌ای در تکاب در جریان هفته دولت ادامه داد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تکاب بیش از طرح‌های افتتاح شده‌است از این‌رو معادن فلزی و غیرفلزی، آثار طبیعی و تاریخی، صنایع دستی و هنر- صنعت فرش دستباف، پتانسیل‌های کشاورزی و دامداری و صنایع پایین دستی معادن، هریک زمینه‌ای مناسب برای ارتقای شاخص‌های توسعه تکاب به‌شمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز