توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان آذربایجان‌غربی تا پایان ماه صفر

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰۴
توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان آذربایجان‌غربی تا پایان ماه صفر
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در میان مددجویان و سایر نیازمندان استان تا پایان ماه صفر توزیع می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: از آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در میان مددجویان و سایر نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع این بسته ها در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه به نیازمندان و در قالب پویش ایران همدل صورت میگیرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در پنج ماهه سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی مردم خیر و نیکوکار استان برای رفع مشکلات متعدد نیازمندان مساعدت شده که انتظار می‌رود این کمک‌ها همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به نیاز قابل توجهی از مددجویان استان به مسکن مناسب، اظهار کرد: ۵۰۰ واحد مسکن مقاوم با همکاری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برای مددجویان فاقد مسکن احداث و در سال جاری واگذار شده است.

سهندی افزود: در نظر داریم برای ۷۰۰ خانوار مددجوی دیگر  مساکن مقاوم احداث و واگذار کنیم که این برنامه نیز با کمک  ارگان‌های ذیربط و خیران استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت استان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند، یادآور شد: در سال گذشته، ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب خدمات متعدد، به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه هدف نهایی این نهاد توانمندسازی  مددجویان تحت حمایت است، بیان کرد: ۳۰ درصد اشتغال‌زایی پایدار در سطح استان توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز