فرمانده مرزبانی کشور خبر داد:

اجرای طرح هوشمندسازی در مرزهای کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۲۰۳۲
اجرای طرح هوشمندسازی در مرزهای کشور
فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از مرز سردشت با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی طی سال جاری هوشمندسازی است، گفت: طرح هوشمندسازی و کنترل مرزهای کشور با استفاده از ابزار تصویری اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردار احمدعلی گودرزی حاشیه بازدید از نوار مرزی سردشت افزود: زیرساخت‌های لازم برای این امر شامل اقدامات اوپتیکی، الکترونیکی، پهپادی و همه تجهیزات نوین، خودروهای عملیاتی سبک و تجهیزات مورد نیاز مرزبانان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی و مرزبانی در مرزهای کشور، مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر، سلاح و مهمات و اقلام ضد فرهنگی به داخل کشور است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانی تلاش می‌کند تا دست‌های پنهانی که در کالای قاچاق فعالیت دارند، را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی دستگیر و شبکه های آنها را منهدم کند.

وی اظهار داشت: مرزنشینان همیشه پشتیبانان بی دریغ مرزبانان بوده اند و اقدامات آنها لازم و ملزوم است و همه مرزنشینان، مرزیار افتخاری مرزبانی و در کنار مرزبانان هستند.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزبانان می‌توانند با حضور مرزنشینان امنیت پایدار را به ارمغان بیاورند که این امر نیز جزو اولویت ها و برنامه های مرزبانی است.

وی با اشاره به تامین امنیت در مرزهای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این استان هم برای برقراری امنیت پایدار و مطلوب در تلاش هستیم و به‌زودی یک هزار کیلومتر مرز آذربایجان‌غربی هوشمندسازی خواهد شد.

وی همچنین در ادامه به کشفیات مهم اخیر مرزبانی سردشت اشاره کرد و گفت: نیروهای مرزبانی این شهرستان در چند روز گذشته طی عملیات های مختلف خود کشفیات مهمی  از جمله اقلام ضد فرهنگی، طیور و پرندگان، دارو و تجهیزات پزشکی که قصد خروج از معابر مرزی کشور داشته اند، را به صورت انبوه داشتند.

وی عنوان کرد: در این عملیات با عواملی که قصد خروج این اقلام به صورت غیر قانونی داشته برخورد شد و بیش از ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز