حمایت بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۲۰۵۰
حمایت بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان حمایت می‌کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی  با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار حامی در استان وجود دارد، افزود: اجرای برنامه های هر کارمند یک حامی و حامی یابی از طریق حامیان موجود در قالب طرح سفیران ایتام از برنامه های امداد برای جذب و تثبیت حامیان است.

وی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۵ نفر فرزند در قالب ۵۰۶۴ یتیم و ۵۹۴۱ محسنین تحت حمایت طرح اکرام در استان قرار دارند.

سهندی تصریح کرد: هر یتیم به طور میانگین اعم از کمک نقدی ، کالا و خدمات ماهانه چهار میلیون ریال  و هر فرزند محسنین ماهانه دو میلیون و ۱۸۰ هزار ریال دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: بالابردن سرانه دریافتی فرزندان و رسیدن به میانگین کشوری که متاسفانه در حال حاضر از برنامه های مرکز به لحاظ شرایط اقتصادی استان پایین تر هستیم از اهداف و برنامه های این نهاد در استان تا پایان سال  در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به روشهای حامیان برای کمک به ایتام و محسنین گفت: خیرین می توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad .ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان ایتام و محسنین را با کمک های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

نظر شما