تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل کشاورزی آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۳۰۱۱
تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل کشاورزی آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، غلامعلی مرادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام جدید در رابطه با تسهیلات ویژه کرونا، زمان ثبت‌نام برای بیمه شده‌ها تا ۱۵ شهریور وبرای مشاغل غیر رسمی و بنگاه‌های اقتصادی بیمه نشده تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  افزود: اعطای این تسهیلات صرفاً برای صاحبان کسب و کاری که از طریق سامانه کارا به آدرس www.kara.mcls.gov.ir ثبت نام کرده و فرایند پذیرش و معرفی آن‌ها به موسسه اعتباری طی شده باشد، امکان پذیر است.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سایر شرایط لازم به منظور دریافت این تسهیلات، خاطرنشان کرد: واحد‌های کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی دارای لیست بیمه باشند و در سال گذشته نیز فعال بوده و پس از شیوع ویروس کرونا، یعنی ابتدای اسفندماه نیروی کار خود را نیز تعدیل نکرده باشند، می‌توانند در سامانه فوق ثبت نام کرده و پس از طی مراحل لازم، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اینکه این تسهیلات صرفاً برای یک بار به متقاضیان اعطا می‌شود، بیان کرد: با تمدید زمان ثبت‌نام، بخش قابل توجهی از مشاغل و کارگاه‌های آسیب دیده ناشی از کرونا، برای دریافت تسهیلات لازم ثبت‌نام می‌کنند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونای شاغل در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

مرادی  افزود: تعداد ۱۱۶ پرونده با اشتغال ۱۰۸۳ نفر با مبلغ درخواستی بیش از ۱۲۹.۹۶ میلیارد ریال در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز