معاون استاندار آذربایجان غربی:

مدیران مدارس دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۳۶۷۴
مدیران مدارس دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی در سال تحصیلی جاری، گفت: مدیران و مسئولان بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجتماعی و فردی توجه کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی امروز ۱۵ شهریور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان مصلی نژاد ارومیه با اشاره به شرایط کرونایی امروز جامعه، اظهار کرد: این بیماری تا نیمه نخست خردادماه سال جاری به خوبی توسط مردم، دولت‌مردان و مسئولان نظام مدیریت شد ولی متأسفانه پس از نیمه دوم خرداد به سبب عادی‌انگاری و بی‌توجهی آمار مبتلایان و تلفات جانی افزایش یافت.

وی با اشاره به تبیین دستورالعمل‌های ویژه برای بازگشایی مدارس، تأکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی مهم‌ترین موضوعی است که بر عهده مدیران و مسئولان آموزشی مدارس قرار دارد که انتظار می‌رود به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد.

مصطفوی با بیان اینکه آیندگان با توجه به اقدامات امروز همگان را قضاوت خواهند کرد، تشریح کرد: مدرسه مکان مقدسی است که زیربنای پیشرفت و توسعه هر کشوری است بنابراین توجه ویژه به تمامی جوانب این مهم پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

وی سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی را مهم‌ترین موضوع در سال تحصیلی پیش‌رو دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز