تخصیص شش میلیارد تومان برای توسعه فعالیتهای پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۴۲۹۷
تخصیص شش میلیارد تومان برای توسعه فعالیتهای پارک علم و فناوری آذربایجان غربی
رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: ۶ میلیارد تومان درسال جدید برای توسعه فعالیت های پارک علم وفناوری استان در نظر گرفته شده است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ناصر حضرتی پر رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربیدر جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: در سال جاری ۶میلیارد تومان از منابع استانی برای توسعه فعالیت های پارک علم وفناوری استان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از دو میلیارد تومان از آن اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: حمایت از فعالیت های دانش بنیان سرلوحه سازمان برنامه و بودجه بوده و رویکرد استان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی با تاکید به اینکه استان قابلیت های سنتی و دیرینه ای در زمینه فعالیت های دانش بنیان دارد، خاطر نشان کرد: در اسناد آمایش سرزمینی و چشم انداز استان تاکید ویژه ای به توسعه و حمایت از واحدهای فناورانه و شرکت های دانش بنیان شده است.
حضرتی پر یاد آور شد: در چند سال گذشته ۱۷میلیارد تومان برای توسعه فیزیکی ساختمان های پارک علم وفناوری آذربایجان غربی در نظر گرفته شده که تا کنون حدود ۱۱میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و در مدت زمان کوتاهی این اعتبار به طور کامل تخصیص خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه پارک ها و شرکت های مستقر در آن موتور های محرکه در بخش توسعه اقتصاد دانش بنیان هستند، ادامه داد: باتوجه به وضعیت اقتصادی و تاکید اسناد بالادستی در کشور، رویکرد استان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای فعالیت و ارزش افزایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز