دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش را در تأمین اقلام بهداشتی و اجرای فرآیند دقیق بازگشایی مدارس یاری کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹۸
دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش را در تأمین اقلام بهداشتی و اجرای فرآیند دقیق بازگشایی مدارس یاری کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، گفت: دستگاه های اجرایی برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس پای کار بیایند و با همراهی آموزش و پرورش دغدغه های عمومی را مرتفع سازند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در شصت‌وچهارمین جلسه ستاد استانی کرونا ضمن قدردانی از برگزاری اصولی ایام سوگواری ماه محرم و با اشاره به سخنان رئیس جمهور، اظهار داشت: بر اساس آمارها ۸۰ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم دهه نخست محرم رعایت شد که نشان از تبعیت مردم از قوانین داشت.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه علی‌رغم فضاسازی‌هایی که علیه این اقدام صورت گرفت اما بازگشایی به نحو شایسته برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که فعالیت‌های آموزشی باید طبق دستورالعمل‌های تعیین شده پیش رود، گفت: بیش از ۲۰ درصد جمعیت استان بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را دانش آموزان و کادر آموزشی تشکیل می‌دهند بنابراین موارد بهداشتی باید بیش از پیش رعایت شود.

مصطفوی با اشاره به ایجاد ستاد تامین نیازمندی‌های آموزش و پرورش در استان، تأکید کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در بحث تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی با اشاره به اهمیت میادین دواب در معیشت و اقتصاد زندگی مردم، تصریح کرد: مقرر شده تا در هر شهرستان یک میدان دواب بازگشایی شود که انتظار می‌رود شهرداری‌ها و پیمانکاران و دامپزشکی و دیگر نهادهای متولی برای برقراری شرایط بهداشتی مد نظر اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به ضرورت پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس تأکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز