ادامه عملیات اجرایی ۶ هزار و ۴۹۰ واحد مسکن ملی در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۳
ادامه عملیات اجرایی ۶ هزار و ۴۹۰ واحد مسکن ملی در آذربایجان‌غربی
مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هم اینک ٣٢ درصد تعهدات طرح اقدام ملی مسکن در این استان در بحث تامین زمین محقق شده و عملیات اجرایی ۶ هزار و ۴٩٠ واحد مسکن ملی نیز در حال انجام است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحسن حمزه‌لو  مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در زمان حاضر اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در آذربایجان‌غربی برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است.

وی با بیان اینکه درخواست ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی در مرحله نخست پالایش و تایید شده است، افزود: سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۲۰ هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی است.

 مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: براساس طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب، ۱۲ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی احداث می‌شود.

حمزه‌لو گفت: احداث چهار هزار و ۱۹۴ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و و ۲۷۴ واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری از دیگر موارد احداثی مسکن ملی در این استان است.

وی بیان کرد: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا ٣١ شهریور جاری فرصت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز خود اقدام کنند.

نظر شما