اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۵۳۲۳
اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی
معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت:امسال ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی در استان اختصاص داده شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، عطایی معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست چالدران با اشاره به اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی گفت: با این میزان اعتبار طرح‌های مختلفی از جمله تجهیز وساماندهی مناطق تحت مدیریت محیط زیست، حفاظت و حراست از تالاب‌ها و زیستگاه‌های استان، اجرای طرح قرق و حفظ و حراست از پارک ملی دریاچه ارومیه اجرا می‌شود.

عطایی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال دیگر برای احداث و تکمیل ساختمان مرکز هماهنگی، پایش و آینده پژوهی مجتمع رشکان در پارک ملی دریاچه ارومیه خبر داد و گفت : این مرکز با هدف جمع بندی داده‌های زیست محیطی استان در دست احداث است.

محمد زاده فرماندار چالدران نیز در این مراسم با اعلام اینکه شهرستان چالدران دارای ۶ تالاب با وسعت بیش از یک هزار هکتار است افزود: در جهت حفظو احیاء این تالاب‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات از سوی حفاظت محیط زیست استان است.

در پایان این مراسم حجت آزاد یار به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و از خدمات آقای علیزاده رئیس اداره سابق این اداره تجلیل و قدر دانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز