در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

ویژه برنامه «چهل برگ حماسه» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۷:۳۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳۲
ویژه برنامه «چهل برگ حماسه» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ویژه برنامه «چهل برگ حماسه» به مناسبت گرامیداشت ‏چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می‌شود‎.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با هدف گرامیداشت ‌چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «چهل برگ حماسه» توسط اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود‎.

معصومی، با بیان اینکه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که ‌انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان ‌در دوران دفاع مقدس است، گفت: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت احیای فرهنگ دفاع ‌مقدس، کتابخانه‌های عمومی استان، ویژه برنامه‌های فرهنگیِ «چهل برگ حماسه» را خواهند کرد‎.

او افزود: امروز کتاب به عنوان یک رسانه تاثیرگذار فرهنگی می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ در جامعه ‌ایفا کند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز متاثر از کتابخوانی است‎.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری چهل برنامه‌ی کتاب‌محور از جمله نشست ‌بررسی و معرفی کتاب، روایتگری دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی، عصر شعر، نمایشگاه ‌عکس و کتاب، خاطره‌گویی و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در «چهل برگ حماسه» است‎.

معصومی ادامه داد: با شرایط موجود در جامعه و جلوگیری از برنامه‌های تجمع محور، برنامه‌های «چهل برگ ‌حماسه» با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در این برنامه‌ها، برای عموم آزاد است‎.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: ویژه برنامه‌های تدارک شده تا پایان سال در کتابخانه‌های ‌عمومی اجرایی خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز