رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد:

​تمدید مهلت ثبت نام در ۱۱ کد رشته رشته کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۸۸۴۷
​تمدید مهلت ثبت نام در ۱۱ کد رشته رشته کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از تمدید مهلت ثبت نام در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور خبر داد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر امین رستم زاده با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو بدون کنکور درمقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تا ۲۷ شهریور تمدید شده است اظهار کرد: ثبت نام مهر ماه این دانشگاه با ۱۱ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه بدون کنکور و بدون پیش شرط مدرک پیش دانشگاهی در رشته های کاردانی حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات، تربیت مربی پیش دبستانی، حقوق خدمات قضایی، گیاهان دارویی معطر، گیاه پزشکی، مددکاری اجتماعی گرایش مددکاری خانواده و کارشناسی حقوق ثبتی، حقوق اداری، مهندسی فناوری اطلاعات و تربیت مربی پیش دبستانی  دانشجو پذیرش می کند.

وی اظهار کرد:جهاد دانشگاهی با بهره گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد کلاس های درسی را با بهترین کیفیت وبصورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

وی اظهار کرد:به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و در راستای تسهیل در ادامه تحصیل کارکنان دستگاههای اجرایی شرایط خاص و ویژه ای برای این قشر در نظر گرفته شده که از جمله میتوان به تخفیف ۲۰ درصدی در شهریه ثابت کل دوره تحصیلی کاردانی و کارشناسی ورودی های مهر ماه ۹۹ اشاره کرد.

دکتر رستم زاده اظهار کرد:از دیگر شرایط ویژه برای کارکنان دستگاههای اجرایی میتوان به تشکیل کلاس ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تدوین برنامه کلاسی و درسی مجزا ویژه گروههای ۱۰ نفره کارکنان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان بصورت حضوری و اینترنتی می توانند در رشته های این مرکز ثبت نام کنند اظهار کرد:علاقمندان جهت ثبت نام حضور می توانند به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران،جنب مهمانسرای مروارید، فرهنگسرای جوان ارومیه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۶۰۰۳۱ و ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل فرمایند.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: زمان ثبت نام اینترنتی نیز در مقطع کاردانی از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  صورت می گیرد.

دکتر رستم زاده گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کار آفرینانه به مرکز رشد و منش جهاددانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارایه می شود.

وی اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سر فصل های مصوب، به صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارایه می شود به طوری که دانشجویان مهارت های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تشریح مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس اخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز