واگذاری ۱۱ هزار و ۹۱۲ انشعاب رایگان به اماکن مذهبی و اقشار آسیب‌پذیر آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۰۵۶۲
واگذاری ۱۱ هزار و ۹۱۲ انشعاب رایگان به اماکن مذهبی و اقشار آسیب‌پذیر آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ هزار و ۹۱۲ مشترک در استان از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی، اظهار کرد: براساس قانون، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

وی با اعلام اینکه از زمان تصویب این قانون، در مجموع ۱۱ هزار و ۹۱۲ انشعاب رایگان در استان واگذار شده است، ادامه داد: عمده این انشعابات واگذار شده، مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است.

وی با تفکیک انشعابات رایگان واگذار شده در استان، گفت: تاکنون به ۲۳۲۰ مسجد، ۵۰۳ حسینیه، ۱۳۱ اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، ۳۲ حوزه علمیه، ۲۹۷۵ مددجوی بهزیستی، ۴۹۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۰۴۶ مددجوی مشترک کمیته امداد و بهزیستی، انشعاب رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع به ۲۷۷ مورد از اماکن مذهبی و حوزه‌های علمیه انشعاب رایگان واگذار شد، افزود: علاوه بر این طی سال ۹۸ تعداد ۱۵۶۴ انشعاب رایگان نیز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.

به گفته شیخی، طی سال جاری نیز به ۹ مورد از مساجد و حسینیه‌ها، انشعاب رایگان واگذار شده است.

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمت به جامعه هدف مطابق با قوانین مصوب و مقررات کشوری، اظهار کرد: تداوم این اقدام در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت و نیز برخورداری گروه‌های هدف این طرح، همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد. 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: خانوارهای شامل این طرح می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی ذیربط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری، از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز