معاون استاندار آذربایجان غربی:

اتحاد و همدلی ایران اسلامی در چهار دهه گذشته توان و قدرت این ملت را به همگان ثابت کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۲
اتحاد و همدلی ایران اسلامی در چهار دهه گذشته توان و قدرت این ملت را به همگان ثابت کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اتحاد و همدلی مردم و مسئولان کشورمان در طول چهار دهه گذشته، گفت: این اتحاد به همگان نشان داد که هیچ کشور و فردی اجازه دست‌درازی به جان، مال و ناموس مردم کشورمان را ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در مراسم ویدیو کنفرانس افتتاح ۲۳۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و ۱۰۰۰ مسکن مددجویی در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اتحاد رزمندگان و ملت در طول هشت سال دفاع مقدس و چهار دهه اخیر مقابل ابرقدرت‌های جهان، وحدت و ایستادگی‌مان را به جهانیان اثبات کرد.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی با جان و دل از تمامیت ارضی میهن خود دفاع کردند، خاطر نشان کرد: این مهم در حالی است که دشمنان در طول جنگ تحمیلی بر این تصور بودند که هیچ یک از نیروهای نظامی و مردمی توانایی مقابله با آنان را ندارند.

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: هشت سال دفاع مقدس و هم‌بستگی مردم در طول چهار دهه گذشته به جهانیان به ویژه مستکبران نشان داد که به هیچ وجه نمی‌توان به خاک کشورمان تعرض کرد.

وی بیان کرد: باید رشادت‌های کادر درمانی کشور همچون فداکاری رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مستندسازی شود تا آیندگان بدانند در شرایط تحریمی کشور به خوبی مدیریت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز