معاون استاندار آذربایجان غربی:

آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۳۳۸۲
آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان، گفت: متأسفانه آمار مبتلایان از اواسط شهریور ماه در استان افزایش یافته است.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به تقارن هفته دولت با ایام محرم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مدت، اظهار داشت: به جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت توانستیم بهتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته این بیماری را علی‌رغم تحریم مدیریت و تبدیل به ۱۰ کشور اول دنیا در بهبود یافتگان بیماری کرونا شویم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و این هفته، خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی رزمندگان و ملت ایران اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان، وحدت و ایستادگی‌مان را به جهانیان اثبات کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات مسئولان نظام و دولت‌مردان در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: تا اوایل شهریور ماه در شرایط خوبی بودیم ولی متأسفانه پس از آن در شرایط بسیار سختی قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان این که متأسفانه بیماری کرونا در بین مردم عادی انگاری شده، عنوان کرد: با توجه به این که در فصل پاییز به سر می‌بریم بر اساس پیش‌بینی کارشناسان در شرایط سخت‌تری نسبت به گذشته قرار خواهیم گرفت.

مصطفوی با هشدار بر این که بیماری آنفولانزا نیز در کنار کرونا گریبان‌گیر عموم خواهد بود، افزود: واکسن آنفولانزا همه ساله برای افرادی که نیازمند بوده‌اند تأمین شده و امسال نیز تأمین خواهد شد، از عموم انتظار می‌رود نسبت به اقدامات سودجویان آگاهی کامل داشته باشند و دستگاه‌ها و مسئولان بایستی با چنین افرادی برخورد کنند.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان به ویژه ارومیه، بیان کرد: در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی مردم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد و بایستی دیگر بیمارستان‌ها و نقاهت‌گاه‌ها را درگیر این موضوع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز