امروز رخ داد؛

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶۱
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی از مجاهدتهای آتشنشانان در راه حفظ جان و آسایش مردم قدردانی نمود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردان و زنان غیور و دلیر ایران عزیز در قامت آتش نشانان در هر بزنگاهی برای حفظ جان و آسایش هموطنان خود حضوری موثر دارند و در تلاقی آب و آتش و در هنگام تلاطم و هیجان قلب ها ارمغان آور امداد و آرامش هستند.

تاریخ سازی شما عزیزان در پاسداری از جان مردم ایران چه در مهر ۵۹ در پالایشگاه آبادان برای اطفای حریق حاصل از بمباران دشمن و چه حادثه تلخ پلاسکو و امروز نیز در حوادث مختلف موجب غرور و افتخار است و شهدای گرانقدری که در این راه مقدس تقدیم شده گواه خدمت صادقانه ای است که شایسته تقدیر و احترام است.

به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و قدردانی از تلاش و مجاهدت خالصانه این عزیزان در سنگر حفظ جان و آسایش مردم از جمله مشارکت در مقابله با ویروس کرونا، فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به شما آتش نشانان و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشید.

محمدمهدی شهریاری 

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز