رشد بالغ بر ۶ درصدی تناژ حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۴
رشد بالغ بر ۶ درصدی تناژ حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری تناژ حمل شده توسط ناوگان باری استان بالغ بر ۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  اظهار کرد: تناژ حمل شده استان در نیمه نخست سال ۹۸ نزدیک به ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تن بوده که این مقدار با رشد بالغ بر ۶ درصدی در شش ماهه اول سال جاری به افزون بر ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: طبق آمار، تعداد بارنامه صادر شده برای حمل این میزان کالا در استان رشد ۳/۶ درصدی را نشان می دهد به طوریکه صدور بارنامه در شش ماهه اول سال ۹۸ نزدیک به ۴۳۰ هزار فقره بود که در شش ماهه اول سال ۹۹ این عدد نزدیک به ۴۴۵ هزار بارنامه رسید.

 این مقام مسئول در خصوص تناژ حمل شده و تعداد بارنامه صادر شده برای حمل سیمان نیز گفت: در بخش تناژ سیمان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۷/۶ درصدی را شاهد بودیم به طوریکه تناژ سیمان از نزدیک بر یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن در شش ماهه نخست سال ۹۸ به بالغ بر دو میلیون و ۳۵۰ هزار تن در شش ماهه نخست سال جاری رسید و تعداد بارنامه‌های صادره نیز رشد ۲۱/۵ در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخش حمل و نقل سیمان را حکایت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز