دعوت هندبالیست نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۷۵۶۷
دعوت هندبالیست نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی
رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی از دعوت هندبالیست نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، شاهین کهنمویی  رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: "عارف رافت‌نیا"، هندبالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

کهنمویی اظهار داشت: این هندبالیست شایسته ارومیه‌ای در قالب ۳۱ بازیکن دیگر از سراسر کشور جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی این رشته به اردوی آمادگی تیم ملی فراخوانده شده است.

رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: عارف رافت‌نیا به‌عنوان نماینده آذربایجان‌غربی به این اردو دعوت شده که طی روز‌های سیزدهم تا شانزدهم مهرماه در تالار شهید سلیمانی فدراسیون هندبال در تهران برگزار خواهد شد.

کهنمویی ادامه داد: در این اردو علاوه بر رافت‌نیا، امیر بابایی، امیر مقصودی، امید فرهود و آراز احمدی از آذربایجان‌شرقی، امیر سرسنگی، رضا بیات و امیرمحمد خطایی از خراسان رضوی، تیما شمس، صابر حیدری و محمدمهدی قاسمی از اصفهان، مهدی میرزایی و سهیل صفری از مرکزی، علیرضا رضوانی و آرین مردانی از کهگیلویه و بویراحمد، احمد رستاقی و محمد مهرادنیا از فارس، رضا غفاری از زنجان، ایرج رضایی و رضا شانقی از مرکزی، احسان بزرافکن و امیررضا شجاعی، پیمان انباز و مصطفی خوش‌نیت از خوزستان، پرهام مسعود ایمانی از لرستان، دانیال مصلح و امیررضا پورموسوی از چهارمحال و بختیاری، مهرشاد جاهد، محمد سنجری‌پور، امیرحسین مولی‌زاده و علی فرهنگ از کرمان و مبین آبیار از مازندران نیز حضور دارند.

کهنمویی ادامه داد: تمرینات تیم ملی در این اردو زیر نظر "سرگئی نیکلولینکو" سرمربی تیم برگزار خواهد شد.

رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: پیش از این نیز علی و حسین حیدریان، ۲ نوجوانان هندبالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان کشور دعوت شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز