تولید و توزیع نزدیک به ۱۳ میلیون متر مکعب آب شرب در شهر های شهرستان خوی

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱۳
تولید و توزیع نزدیک به ۱۳ میلیون متر مکعب آب شرب در شهر های شهرستان خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۱۵۹ متر مکعب آب شرب در شهرهای شهرستان تولید و بین مشترکین توزیع شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی اظهار کرد : این میزان آب میان ۸۸ هزار و ۷۰۵ مشترک شهری توزیع شده است . 

وی افزود: در این مدت تعداد ۴۰ حلقه چاه و یک دهنه چشمه منابع تامین کننده آب شهرها بوده اند که از مقدار آب تولید شده ۱۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و۷۶۰  متر مکعب از چاههای سطح شهر ها تامین و ۱۱۵ هزار و ۳۹۹  از طریق یک دهنه چشمه  در سطح شهرستان تامین شده است . 

سلطانی تامین آب سالم و بهداشتی و رعایت استاندارد را از مهترین وظیفه  شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خواند و افزود:  آب تولیدی پس از استحصال ، گند زدایی ، کلر زنی در بین مشترکان توزیع می شود. 

وی در ادامه با اشاره به بهداشت آب افزود :  در راستای تامین سلامت و بهداشت آب در همین مدت  ۱۳ هزار و ۳۸۷ کلیوگرم پودر پرکلرین  برای گند زدایی آب مصرف و ۱۱ هزار و ۴۶۷ مورد کلر سنجی در طی شش  ماه در سطح شهرهای شهرستان انجام شده است . 

سلطانی به مقایسه تولید آب نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و تصریح کرد : نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش تولید داشتیم که دلیل این افزایش ، شیوع ویروس منحوس کرونا می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز