زیرساخت دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی تکمیل شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲۳
زیرساخت دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی تکمیل شود
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به نیاز روز کشور باید فرآیند دادرسی الکترونیک در کل استان تکمیل شود تا شاهد دستگاه قضایی تمام الکترونیک در استان باشیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در دومین نشست فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی آذربایجان‌غربی افزود: در زمان حاضر پیشرفت تکنولوژی امکانات ارتباطی فراوانی را در اختیار ما قرار داده و دستگاه قضایی باید به نحو مطلوب از این امکانات برای هرچه پویا و چابک شدن خود در همه جهات استفاده کند.

وی ادامه داد: روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی نسبت به کاستن وقت رسیدگی و نزدیک شدن وقت‌های رسیدگی نظارت کافی داشته باشند تا از اطاله دادرسی در دستگاه قضایی استان جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: موضوع غربالگری زندان‌های استان و کاهش تعداد زندانیان مورد توجه است و باید روسای حوزه‌ها نسبت به غربالگری زندانیان اقدامات لازم را انجام دهند.

گروسی اظهار داشت: رسانه‌های معاند و دشمن لحظه‌ای بیکار ننشسته و با انتشار اخبار کذب و جعلی می‌خواهند کارهای ارزشمند دستگاه قضایی را تحت تاثیر قرار دهند که باید با هماهنگی و دقت لازم در برخی پرونده‌های اجرای احکام ما پیوست رسانه‌ای داشته باشیم و مجال جولان و دروغ نمایی رسانه‌ای دشمن را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز