ترخیص نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان از مرز تمرچین

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۹۹۴۴
ترخیص نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان از مرز تمرچین
استاندار آذربایجان غربی از ترخیص نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان غربی در سفر به شهرستان پیرانشهر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی تمرچین در جریان وضعیت تردد از این محور و مسایل مربوط به آن قرار گرفت.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در جلسه‌ای با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرماندار شهرستان پیرانشهر و نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات پایانه مرزی تمرچین به بررسی نحوه راه اندازی سیستمی و تبادل کالا با کارت‌های مرزنشینان، نحوه احراز هویت بصورت سیستمی و آنلاین و شروع عملیات ترخیص کالا با کارت‌های مرزنشینان پرداختند.

 استاندار آذربایجان غربی بعد از این جلسه عنوان کرد: نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان از مرز تمرچین - پیرانشهر ترخیص شد.

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید اظهار کرد: طرح ساماندهی ورودی و خروجی پایانه مرزی تمرچین جهت تردد روان و ایمن شامل اجرای کلیه عملیات مربوط به بهسازی مسیر‌های ورود و خروج به پایانه با برآورد اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه است که اجرای دیوار حائل ۳ متری بتنی، اجرای فضای سبز و پیاده روسازی، احداث سایبان مسافری همراه با اجرای گاردریل را شامل می‌شود.

بعد از بازدید و جلسه استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه در پایانه مرزی تمرچین، کلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت محور زرگاری - اندیزه قطعه دوم شهرستان پیرانشهر به طول ۸ کیلومتر از کیلومتر ۴ تا ۱۲ و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط مقام عالی استان انجام گرفت.

نظر شما