بازدید نماینده خوی و چایپاره از وضعیت آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰۹
بازدید نماینده خوی و چایپاره از وضعیت آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
​با حضور نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خویو جمعی از مسوولین محلی و در راستای بررسی وضعیت آب شرب روستای ولدیان ، تپه باشی ، گوهران و حاشیه رود شهرستان خوی، از وضعیت آبرسانی این روستاها بازدید میدانی بعمل آمد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت ضمن ارائه توضیحات مبسوطی از نحوه عملکرد شرکت در روستاها عنوان کردند : 122 روستا تحت پوشش خدمات شرکت قرار دارند که بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به آنها هستیم . وی در ادامه به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستائی اشاره کرد و ادامه داد : با هم افزایی و افزایش توان شرکت در حال خدمت رسانی به مشترکین شهری و روستائی هستیم .

سلطانی در ادامه به تشریح وضعیت آبرسانی به روستاهای فوق الذکر اشاره کرد و وضعیت آنها را خوب عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت به چالشهای مهم در خصوص عدم خدمت رسانی مطلوب به مشترکین اشاره کرد و افزود :مهمترین چالشهای این شرکت برداشت های غیرمجاز و فاقدکنتور، استفاده بی رویه از آب شرب برای مصارف غیرشرب مثل آبیاری باغها و استفاده برای دام و شستشو برشمردند.

در ادامه بازدید نجف زاده نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن مطلوب ارزیابی کردن خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی گفتند : خدمت به مردم از وظایف اصلی نظام است و ما هم بعنوان جزئی از نظام جمهموری اسلامی باید به ولی نعمتان خود خدمت کنیم . وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شرکت ادامه این روند را خواستار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز