توزیع ۳۷۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۴۴۵۱
توزیع ۳۷۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۳۷۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه در این استان توزیع شده و هم اکنون نیز مرحله دوم این رزمایش در حال انجام است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر سومین فاز از دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این استان با مشارکت چهارهزار پایگاه مقاومت بسیج این استان با محوریت شهرستان ارومیه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستگیری از اقشار بی‌بضاعت جامعه اجرا می‌شود و در این رزمایش آحاد مردم نیز همراهی خوبی داشته‌اند، اظهار داشت: برای اینکه بسته‌های معیشتی به دست نیازمند واقعی برسد لازم است که پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری لازم را انجام دهند که تاکنون این همراهی به خوبی وجود داشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله دوم طرح کمک مومنانه نیز ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان جامعه توزیع می‌شود.

سردار شهسواری با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته در مجموع بیش از چهار میلیون ریال است، اضافه کرد: این بسته‌ها شامل حبوبات، برنج و لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان تکاب یکی از شهرستان‌های محروم این استان به شمار می‌رود علاوه بر ارسال کمک‌های معیشتی فعلی چهار هزار بسته دیگر نیز در این هفته به این شهرستان ارسال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز