هفت کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر خوی در کوی صفا اجرا خواهد شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۴۹۸۱
هفت کیلومتر از شبکه فاضلاب  شهر خوی در کوی صفا اجرا خواهد شد
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : عملیات لوله گذاری فاضلاب شهر خوی در مناطقی ازمابین بلوار ولیعصر تا بلوار شهید غروبی و بلوار حجازیفر، کوی صفا ، ضلع شرقی زندان و مناطق هم جوار در حال انجام است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی،یداله سلطانیرئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : پروژه احداث شبکه فاضلاب شهر خوی در سالجاری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری اجرا خواهد شد و سیطره خدمات شرکت در بخش فاضلاب به بیش از 70 درصد خواهد رسید .

وی افزود :عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب  با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در اقطار 315، 250 و 200 میلی متر در حال اجراست .

سلطانی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرستان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود، بر این اساس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت خاطر نشان کرد : نزدیک به 3500 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق مذکور اجرا شده و ان شاالله بزودی اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب این مناطق به اتمام خواهد رسید.

سلطانی  با اشاره به اینکه طرح اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر خوی در حال انجام است اظهار داشت: با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب، طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای تصفیه و استفاده مجدد در سطح شهر خوی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت از اجرای 31 فقره منهول در اندازه های مختلف خبر داد و افزود : این منهولها ازقطعات پیش ساخته و آجر احداث شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز