بازدید فرماندار از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۵۰۵۷
بازدید فرماندار از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این بازدید یداله سلطانی مدیرعامل شرکت در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار و بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی گزارشی از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی ارائه دادند.

سلطانی گفت : تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی از سه مدول تشکیل شده است که هر مدل  ظرفیت ۱۵ هزار متر مکعب در شبانه روز را دارد که ظرفیت کل تصفیه خانه ۴۵ هزار مترمکعب در شبانه روز است .وی افزود : فرآیند تصفیه مدول اول این تصفیه خانه از نوع لاگونهای هوادهی و فرآیند تصفیه مدول دوم و سوم از نوع  SBR است .

مدیر عامل شرکت طول شبکه جمع آوری فاضلاب موجود را ۳۴۸ کیلومتر اعلام کردند و افزوند: تا پایان امسال با اجرای ۱۸ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب به ۳۶۶ کیلومتر خواهد رسید وی همچنین اعلام کرد درصد برخوداری شهروندان خویی از خدمات فاضلاب از ۶۶ درصد به ۷۱ درصد خواهد رسید .

سلطانی بیان کرد : با اجرای ۱۵۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اکثر مناطقی که امکان فنی اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب را دارنداجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به اتمام خواهد رسید و این مهم در چند سال آینده عملیاتی خواهد شد.

photo_2020-11-08_11-52-47

مدیر عامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح در مورد بخش آب پرداخت و اظهار داشت : تامین آب شهرستان خوی و روستاهای موجود با ۹۶ حلقه چاه و ۵۵ دهنه چشمه صورت می گیرد که در بخش کیفی مشکلی نداریم ولی در بخش کمی چه در بخش شهری و چه در بخش روستائی مشکل داریم . وی به عدم وجود سد در شهرستان خوی اشاره کرد و افزود :در شهرستان خوی بعلت عدم وجود سد تامین آب پایدار با مشکل مواجه است و در صورت اجرای سد چند سالی باید در انتظار بهره برداری از سد بود .سلطانی برنامه میان مدت را حفر دو حلقه چاه فلمن از محل اعتبارات پدافند غیر عامل شهرستان عنوان کرد .

حسن عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با تشکر از زحمات همکاران و کارکنان شرکت برای آنها سلامتی آروز کرد و در ادامه از بخشهای مختلف تصفیه خانه فاضلاب بازدید و کارشناسان شرکت توضیحات لازم را به وی دادند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز