ایجاد زیر ساختهای مناسب در بخش فاضلاب شهر خوی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۵۰۸۶
ایجاد زیر ساختهای مناسب در بخش فاضلاب شهر خوی
تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی تا ۲۵ سال آینده جوابگوی نیاز شهروندان خویی است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در مصاحبه ای با سایت شرکت در مورد زیرساختهای ایجاد شده شده در بخش فاضلاب گفت :زیرساختارهای بسیار مناسبی در بخش فاضلاب شهر خوی ایجاد شده است که تا ۲۵ سال آینده جوابگوی نیازهای این شهر خواهد بود . 

حسین عباسی گفت : با توجه به زیرساختهای خوبی که در بخش فاضلاب خوی ایجاد شده در سالیان گذشته برای تکمیل تصفیه خانه ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ان شاالله در طی ماهها و سالهای آتی این سرمایه گذاریها تکمیل خواهد شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت : در سالجاری عملیات اجرای شبکه های جمع آوری در حال انجام است و ۱۸ کیلومتر از آن اجرا خواهد شد. عباسی با توجه به اهمیت ایجاد شبکه های فاضلاب در مناطق مختلف شهر گفت : با اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب و هدایت فاضلاب ها به تصفیه خانه فاضلاب از پساب خروجی آن در امر کشاورزی استفاده می شود که این امر می تواند در صیانت از آبهای زیر زمینی موثر باشد.

فرماندار خوی در بخش دیگری از صحبتهای خود به مشکلات و چالشهای آب شرب شهرستان پرداخت و بیان داشت : در بخش آب شرب تامین آب شرب مورد نیاز شهرستان از منابع زیر زمینی صورت می گیرد و  فعلا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان با همت و تلاش شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است ولی در دراز مدت نیازمند این است آب شرب این شهرستان بصورت پایدار از طریق ایجاد سد تامین گردد  که این مهم باید در دستور کار مقامات شهرستانی و بنده قرار گیرد .

نظر شما