سطح اعطای تسهیلات تولید و اشتغال به واحدهای صنعتی افزایش یابد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۵۴۳۹
سطح اعطای تسهیلات تولید و اشتغال به واحدهای صنعتی افزایش یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر افزایش سطح اعطای تسهیلات تولید و اشتغال به واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: بانک‌های عامل به دنبال جذب مشتری و اعطای تسهیلات باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، نادر صادقی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به انتخاب بانک ملی به عنوان دبیر جدید این کمیسیون، اظهار داشت: متأسفانه برخی از بانک‌های عامل در بحث اعطای تسهیلات تولید و اشتغال بسیار ضعیف عمل کرده‌اند.

وی ضمن تأکید بر افزایش بیش از پیش سطح اعطای تسهیلات تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی و صنعتی، خاطر نشان کرد: بایستی بانک‌ها علاقه‌مندی و توانمندی خود نسبت به جذب مشتری را هدف قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعطای تسهیلات مربوط به کرونا توسط بانک‌ها، گفت: در این بخش بانک رفاه کارگران با ۹۰ میلیارد تخصیص و اعطای ۵۶ درصدی، بانک انصار با ۷۰ میلیارد تخصیص و ۵۷ درصد اعطا، بانک سینا با ۸۰ میلیارد تخصیص و ۴۴ درصد پرداخت و بانک صادرات با ۵۴۰ میلیارد تخصیص و ۶۷ درصد اعطا بانک‌های پیشتاز هستند.

در این جلسه موضوعاتی از جمله تعیین دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، گزارش منابع و مصارف بانک‌های استان، تفاهم‌نامه جهش تولید فی‌مابین استانداری آذربایجان غربی و سازمان برنامه و بودجه با بانک‌های عامل، بند ز ماده ۳ برنامه ششم توسعه اقتصادی و تسهیلات مربوط به کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز