اطلاعات ۴/۳۳ درصد از مشترکان گاز آذربایجان‌غربی باقی مانده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۹۷۷۳
اطلاعات ۴/۳۳ درصد از مشترکان گاز آذربایجان‌غربی باقی مانده است
سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: اطلاعات مربوط به ۹۵/۶۷ درصد از مشترکان گاز استان در قالب طرح حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمد صبوری سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک گاز در استان، اظهار کرد: از زمان آغاز جمع‌آوری اطلاعات مربوط به طرح حذف قبوض کاغذی که پاییز سال گذشته کلید خورد، تاکنون اطلاعات ۹۹/۶۷ درصد از مشترکان گاز آذربایجان‌غربی جمع‌آوری و در سامانه مربوطه تغذیه شده است.

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تاکنون و برغم اطلاع‌رسانی‌های مربوطه، اطلاعات ۴/۳۳ درصد از مشترکان آذربایجان‌غربی جمع‌آوری نشده است، افزود: تمام تلاش ما این است که با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، اعم از تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نیز استفاده از کنتورخوانان و نیز همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، نسبت به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به تلفن همراه مابقی مشترکان اقدام کنیم.

صبوری با تاکید بر لزوم ارائه اطلاعات مربوط به تلفن همراه و در صورت امکان، کدپستی از سوی مشترکان گاز استان، گفت: بزودی آخرین اخطاریه جهت اعلام و یا اصلاح تلفن همراه و کدپستی برای مشترکان با بدهی معوق و یا فاقد اطلاعات اقدام خواهد شد.

به گفته سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، برغم حذف قبوض کاغذی، اخطاریه‌ی کتبی قطع گاز برای مشترکان با بدهی معوق، مطابق روال معمول همچنان برقرار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز