برخورداری ٢٩٠٠ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت برق

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۰
برخورداری ٢٩٠٠ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ٢ هزار و ۹۰۰ روستای دارای سکنه این استان از نعمت برق پایدار بهره‌مند هستند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،اکبر حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: از این میزان ٣۵ روستای آذربایجان‌غربی به همت دولت تدبیر و امید از نعمت برق برخوردار شده‌اند که این میزان نسبت به سال‌های قبل از آن ١.٢ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ساکنان همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار در این استان از نعمت برق بهره‌مند هستند اظهار داشت: ۱۱ روستای زیر ۱۰ خانوار این استان نیز تا پایان سال‌جاری از این نعمت برخوردار خواهند شد که در آن صورت، میزان برخورداری به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته برکات بسیاری را برای ملت ایران به خصوص روستاییان به ارمغان آورده که ایجاد تحول در توسعه شبکه برق‌رسانی در آبادی‌های کوچک و بزرگ و دور و نزدیک این سرزمین از جمله آنهاست.

حسن‌بگلو با تاکید بر اینکه تعداد روستاهای برقدار این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ برابر شده است گفت: در سال ۱۳۵۷ تنها ۹۶ روستا در آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار بود و این رقم در حال حاضر به  ۲ هزار و ۹۰۰ روستا رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با ۲۷ هزار و ۴۰۳ کیلومتر شبکه توزیع برق، وظیفه خدمات‌رسانی به یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۵۰۹ مشترک را در ۲۰ مدیریت بر عهده دارد و هشتمین شرکت توزیع بزرگ کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز