پیشرفت ۹۰درصدی ناحیه صنعتی "نالوس" اشنویه

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۲۷۱۱
پیشرفت ۹۰درصدی ناحیه صنعتی نالوس اشنویه
فرماندار اشنویه گفت: ناحیه صنعتی نالوس این شهرستان که از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است تا پیش از پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالسلام مام‌عزیزی فرماندار اشنویه افزود: زیرساخت‌های اصلی ناحیه صنعتی نالوس که عملیات تکمیل ساخت آن از سال ۱۳۹۷ شروع شده‌، هم‌اکنون در مرحله تامین آب و شن‌ریزی معابر در دست اجراست و به زودی واگذاری زمین‌ها به اشخاص آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریالی احداث شده، اظهار داشت: اولویت‌بندی واگذاری زمین‌ها از طریق کارگروه اشتغال و با اولویت چهار مبنای اصلی میزان اشتغال‌زایی، توانایی مالی فرد متقاضی، تناسب طرح با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان و تنوع و نوآوری پیش‌بینی شده است.

فرماندار اشنویه گفت: افراد متقاضی و شهروندان جهت اطلاع از نحوه واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی برای اجرای طرح‌های خود می‌توانند به فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا اداره صنعت، معدن ‌و تجارت این شهرستان مراجعه کنند.

مام‌عزیزی افزود: ناحیه صنعتی نالوس با عرصه ۵۰ هکتاری خود دارای ۱۰۰ قطعه بوده و در مسیر اشنویه به پیرانشهر واقع شده است.

شهرستان مرزی اشنویه دارای یک شهرک صنعتی بوده که با ۷۵ واحد صنعتی در پنج کیلومتری جاده اشنویه - ارومیه واقع شده و ظرفیت آن به اتمام رسیده است.

 ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد و در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز