اعتباری از آذربایجان‌غربی در استان دیگر هزینه نمیشود

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۴
اعتباری از آذربایجان‌غربی در استان دیگر هزینه نمیشود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اعتباری از آذربایجان‌غربی در استان دیگر هزینه نمیشود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کیومرث پورایراندوست اظهارکرد: در خصوص ارجاع نامه درخواست  حجت الاسلام والمسلیمن دکتر سید سلمان ذاکر برای نیازهای زیرساختی روستای یکانات شهرستان مرند از سوی وزیر محترم به اینجانب به اطلاع می رساند برابر پیگیری بنده از مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سلطانی فر و نیز رئیس محترم مجمع نمایندگان استان جناب آقای دکتر ذاکر، نامه مربوطه اصلاح شده و به مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ارجاع داده شده است.

وی گفت: بی شک اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی مورد نیاز حوزه های ورزشی و جوانان مربوط به منطقه جغرافیایی هر استان جداگانه تعریف می گردد. لذا یقینا ریالی از اعتبارات استان آذربایجان غربی در حوزه های ورزشی و جوانان در هیچ جای دیگری هزینه نشده و نخواهد شد و استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجمع نمایندگان استان هم بر این موضوع تاکید داشته و دارند.

وی اضافه کرد: ما با تمام توان تلاش می کنیم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان عزیز استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی علاوه بر مرتفع نمودن نیازمندی های زیرساختی ضروری استان آذربایجان غربی با افزایش اعتبارات لازم گامی هر چند کوچک در خدمت به جوانان عزیز و علاقمندان و دلسوزان به ورزش برداشته باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه